Η μείωση του αφορολογήτου: Ένα λογικό, κοινωνικώς ορθό και δίκαιο μέτρο.

Φωνάσκουν και ογκανίζουν οι ιακωβίνοι και κομμουνιστές λαϊκιστές για τη μείωση του αφορολογήτου και το “πλήγμα” που αυτό συνεπάγεται στους “φτωχούς και αναξιοπαθούντες”. Όπως πάντα, ο ιακωβινισμός κεντρίζει το θυμικό  του απαίδευτου και βάναυσου όχλου, εξερεθίζοντας τα ταπεινότερά του ένστικτα.

Ηδη ο φιλελευθερισμός, δηλητηριασμένος από το φωταδιστικό δηλητήριο του ιακωβινισμού, περιορίζει βάναυσα την ελευθερία των στρατηγών της παραγωγής δια μέσου της “προοδευτικής φορολογίας”, ήτοι την δια της βίας λεηλασία των περιουσιών τους, με το πρόσχημα της κοινωνικής αναδιανομής. Έχουμε έτσι μια πλειοψηφία λεηλατητών (“looters” όπως γλαφυρότατα και ακριβέστατα τους περιγράφει η μεγάλη φιλόσοφος Ayn Rand), η οποία δια της βίας αποσπά το προϊον του διανοητικού μόχθου και της μεγαλοφυϊας του εργοστασιάρχη, του τραπεζίτη και του επιχειρηματία, προκειμένου να χρηματοδοτήσει ένα σπάταλο, γιγάντιο και ανελεύθερο κράτος.

Τερατώδες και άδικο!

Διατύπωσα κάποιες πρωτόλειες σκέψεις μου σε σχόλιο στο σοσιαλιστικό μεν, αλλά ορθώς σκεπτόμενον ιστολόγιον “ΠΑΣΟΚ ή τέφρα“, τις οποίες θα μεταφέρω ανεπτυγμένες και βελτιωμένες εδώ.

Καλό θα ήταν το κράτος να μην υπήρχε καθόλου και οι σχέσεις των ανθρώπων να βασιζόντουσαν στην αμοιβαία συμφωνία κυρίων και στον μη καταναγκασμό. Ας είμαστε ρεαλιστές όμως. Οι μόνοι που μπορούν να λειτουργήσουν έτσι είναι οι δημιουργικοί και παραγωγικοί πολίτες. Οι υπόλοιποι, απαίδευτοι και ανεξέλικτοι, χαμερπείς και διεφθαρμένοι απο κάθε άποψη, τείνουν προς τη λεηλασία των αγαθών που οι δημιουργικοί άνθρωποι παρήγαγαν, την καταστροφή όσων αγαθών δεν μπορούν να λεηλατήσουν, την κομπλεξική επιθετικότητα και μίσος απέναντι στους εξελιγμένους και παραγωγικούς δημιουργούς και την αμοιβαία αλληλοεπιβολή. Δυστυχώς, ενώ κάποτε τα ήθη και τα έθιμα τους συγκρατούσαν, δια της δηλητηριώδους επιδράσεως του κομμουνισμού κατέστησαν εντελώς ασύδοτοι.

Απαιτείται λοιπόν η δημιουργία σωμάτων ελεγκτικών και σωμάτων ασφαλείας, τα οποία θα αποτρέπουν τη λεηλασία και την αρπαγή και θα καθορίζουν τη δίκαια αξιολόγηση των πόρων. Δυστυχώς, αν και έχουν γίνει σημαντικές πρόοδοι, δεν έχει ακόμα ανακαλυφθεί αποτελεσματικός τρόπος οργάνωσής των εκτός κράτους. Το ίδιο, αλλά ευτυχώς με τάσεις απομείωσης και εξαφάνισης συμβαίνει με τα συστήματα υγείας και παιδείας.

Αυτά τα σώματα ασφαλείας και ελέγχου απαιτούν δαπάνες για τη συντήρηση των, δαπάνη η οποία οφείλει να μοιράζεται ανάμεσα σε όλους τους μετόχους του κράτους. Κάθε υπεύθυνος πολίτης κατανοεί ότι η έκφραση γνώμης δια του ψηφοδελτίου δεν είναι αρκετή, όπως στον κινηματογράφο η απλή επιλογή του έργου δεν αρκεί για την παρακολούθησή του.  Στον κινηματογράφο απαιτείται η καταβολή εισιτηρίου προκειμένου ο θεατής να παρακολουθήσει και να απολαύσει το έργο. Στις λέσχες τα μέλη πληρώνουν συνδρομή προκειμένου να απολαύσουν των προνομίων που η ιδιότητά τους τους επιφυλάσσει.  Το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για ένα κράτος.

Η μείωση του αφορολογήτου έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνεται το μεγαλύτερο (ει δυνατόν όλο) το μέρος του πληθυσμού είναι μία ορθή λύση προκειμένου να καταργηθεί το φαινόμενο του τζαμπατζηδισμού (freeloading) από φοροφυγάδες και οκνηρούς πλιατσικολόγους της ήσσονος προσπάθειας. Θεωρώ ότι η πλήρης κατάργηση του αφορολογήτου θα ήταν εξίσου δίκαια.

Θα ήθελα να ξεκινήσουμε μια συζήτηση μεταξύ υπευθύνων πολιτών σχετικά με το ποιός από τους δύο φόρους θα ήταν ο πλέον δίκαιος:

1) Ο φόρος σταθερού ποσού ή

2) Ο φόρος σταθερού ποσοστού; (μια πρόταση που προκρίνεται από τον έγκριτο σοσιαλιστή Ανδρέα Ανδριανόπουλο)

Advertisements

3 Comments to “Η μείωση του αφορολογήτου: Ένα λογικό, κοινωνικώς ορθό και δίκαιο μέτρο.”

  1. Κοιτάξτε, το δικαιότερο θα ήταν η προοδευτική φορολογία: όσο μεγαλώνει το φορολογητέο ποσό, τόσο να μειώνεται ο συντελεστής. Θα μου πείτε, αυτο ισχύει ήδη εν τοις πράγμασι. Ναι, αλλά γιατί και να μην θεσμοθετηθεί, θα σας απαντούσα.

    • Άρα συμφωνείτε με τον φόρο σταθερού ποσού: Δηλαδή κάθε φορολογούμενος πληρώνει ένα σταθερό ποσό. Αυτός ταιριάζει με την περιγραφή μου (όσο μεγαλώνει το φορολογητέο ποσό, τόσο μειώνεται ο συντελεστής) και επιπλέον αποτελεί ένα ηχηρό ράπισμα στους οπαδούς της egalite: Ισότητα θέλετε; Ισότητα θα έχετε! Εάν όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι θα πρέπει να πληρώνουν και ίσο φόρο.

  2. α τότε ναι, εξάπαντος και ασκαρδαμυκτί συμφωνώ

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: